domingo, 28 de septiembre de 2008

El meu llibre de viatge

Cada viatge que he fet, m' he portat un llibre per llegir, no se si jo els elegeixo o ho fan ells per mi, la cuestio es que en aquest viatge m' he portat "El quadern gris" de Josep Pla, dietari dels seus primers anys, i abans de tenir el llibre ni saber que era un dietari, ja habia decidit escriure un dietari, aquest que esteu llegint.

Hi ha una part al llibre que parla de la seva familia, dels pares i de si es poguesen elegir o les qualitats que els hi demanariem si els haguesim pogut elegir. Ara, quan encaro de nou pero de una altra manera la aventura de la paternitat, i he comencat a pensar en els meus pares, el que ens han fet i com ho han fet, el que ens han donat i el que hem apres d'ells com a pares i com a persones, tant als meus germans com a jo mateix i es veritat que no se el qué ni com ho van fer, pero seria felic de aconseguir que els meus fills tinguesin la fermesa i qualitat humana que els meus pares van aconseguir donar-nos a mi i els meus germans. I vagin aquestes paraules com a homenatge de tot cor a aquestes dues grans persones que son els meus pares.

1 comentario:

Txema dijo...

Tens uns pares collonuts i no ho dic per fer la pilota. Són dos grans i bones persones i clar així has sortit tu!!!

Un petó brother!!!

Txema